× به گفتگوی مایکلی خوش آمدید

زمان سرانجام فرا رسید
برای یک گردهمایی
برای آشنایی بیشتر
و برای ارزش نهادن به میراث مایکل جکسون

سؤال مایکل جکسون و بازی های کامپیوتری

02 جولای 2012 00:23 - 02 جولای 2012 02:17 #25723 توسط شايان
مایکل در طول سال های عمرش و پس از مرگش بارها در بازی های کامپیوتری حاضر شد و این نکته بارها در مورد مایکل گفته شد که او عاشق بازی های کامپیوتری است.در اثر جستجوی اتفاقی با یک سری اطلاعات جالبی در مورد حضور مایکل در بازی های کامپیوتری مختلف که تا حالا باهاشون آشنایی نداشتم آشنا شدم که لازم دیدم اینجا هم مطرح کنم چون مطمئنا خیلی از بچه ها هم آشنا نیستند.






معروفترین حضور مایکل در بازی های کامپیوتری مربوط به سری بازی های Moonwalker است بازی که براساس فیلم Moonwalker ساخته شده است.این سری بازی ها زیر نظارت خود مایکل ساخته شد و برای کنسول های بازی مختلفدر چندین نوع مختلف عرضه شد از جمله کنسول های
Amiga
Amstrad CPC
Atari ST
Commodore 64
MSX
ZX Spectrum
و سیستم عامل معروف رایانه ای خانگی در آن دوران به نام MS-DOS و کامپیوترهای IBM







نسخه های این بازی از نظرگرافیکی با توجه به قدرت سیستم عامل ها و کنسول های بازی متفاوت بود و گرافیک و حتی گیم پلی اون ها با هم تفاوت داشت.معروفترین نسخه این بازی نسخه کنسول genesis و megadriveساخت شرکت سگا(که ما در ایران به اون کنسول میگفتیم کلی سگا!!!!)بود که اکثرا اون نسخه رو بازی کردیم.











از نظرکیفیت و گیم پلی بهترین نسخه این باری مربوط به کنسول arcade(system 18) کنسول قوی دیگری از شرکت سگا (که ما اصلا تو ایران این کنسول رو ندیدیم و گر نه به جای اینکه به Dream cast بگیم سگا 2 به ایشون میگفتیم سگا2!!!!)




















این نسخه از گرافیک گیم پلی و جلوه های بهتری برخوردار بود نسبت به تمامی نسخه ها...قول میدم بزودی این نسخه رو آپلود کنم برای بچه ها که بر روی کامپیوتر بازی کنند....اگر کسی داره بذاره شاید نتونم بزودی آپلود کنم اما قول میدم حتما اینکاررو انجام بدم چون واقعا ارزشش رو داره این بازی حتی دو نفره هم میشه....




اما این بازی برای کنسول های دیگراون دوران عرضه شد که تصاویری از نسخه های مختلف رو میتونیداینجا مشاهده کنید..






نسخه کنسول SMS


تفاوت نسخه های Genesis و sms

Genesis



sms





Amiga



commodor 64



ibm pc



ms dos


msx



msx





ibm pc







مایکل در دو نسخه از سری بازی های موزیکال Space Channel 5 نیز حضور داشت.در نسخه شماره اول که برای کنسول های Dreamcast, PlayStation 2, Game Boy Advance در سال 1999 عرضه شد.Dream cast همان کنسولی است که در ایران به نام سگا 2 معروف بود! در قسمت های پایانی بازی در نقش space michael حضور داشت که صدا پیشگی این کاراکتر بر عهده خود مایکل بود.اما در نسخه دوم این سری بازی ها مایکل حضور بسیار بیشتری داشت و باز هم خودش صدا پیشگی را بر عهده داشت و رقصی مانند Thriller ارائه می داد و از تکه کلام هایی مانند Hoooo-Dance-Bang در آن استفاده شد.در نسخه های ژاپنی هر دو سری بازی بقیه کاراکترها دوبله هاشون به ژاپنی برگردانده شد جز مایکل که در قسمت هایی که او صحبت می کرد زیرنویس ژاپنی قرار داده می شد.























اما اینجا پایان کار نبود حالا می رسیم به قسمت های هیجان انگیز ماجرا!

معرفی میکنم:مایکل جکسون بوکسر!!!





مایکل در بازی Ready to Rumble Boxing: Round 2 که برای کنسولهای بازی
Dreamcast, Nintendo 64, PlayStation, PlayStation 2, Game Boy Advance
عرضه شد اجازه داد از حضورش به عنوان یک بوکسراستفاده شود البته مایکل تنها کاراکتر معروف این بازی نبود بلکه Shaquille O'Neal نیز حضورافتخاری داشت.





این دو کاراکتر به عنوان شخصیت های مخفی در بازی قرار داشتند که بعدا با کسب امتیازهای بیشتراجازه بازی با آن ها داده می شد!
من قبلا اینو میدونستم اما بعدا وقتی گشتم از دیدن عکس های بازی چنان به ذوق اومدم!!!کلی خندیدم مایکل رو در این حالت دیدم!


















بعداز سال ها که خبری از مایکل دربازی های کامپیوتری نبود شاهد ارائه شدن دو آهنگ از مایکل در بازی محبوب و پرفروش GTA Vice City بودیم.





آهنگ های bille jean و wanna be startin somethin
آهنگ bille jean رو میتوانید در کانال رادیویی Flash FM و آهنگ wanna be startin somethin در کانال رادیویی Fever 105 بشونید بعید میدونم کسی با سری بازی های GTA آشنایی نداشته باشه اما برای یادآوری و توضیح میگم که این سری بازی ها یک مجموعه بازی به سبک های اکشن و رانندگی هستند که دراین بازی ها میتوانید از مکانی به مکان دیگر یا در هرکجای شهرکه دوست داشتید با وسایل نقلیه تردد کنید و در ماشین ها و برخی دیگراز وسایل نقلیه می توانید به رادیو و ایستگاه های محلی اون شهر گوش بدهید و این ایستگاه های موسیقی رو میتوانید تغییر بدهید و مواردی که گفتم نام ایستکاه های رادیویی بود!






پس از مرگ مایکل در سال 2009 ازآهنگ Beat it در بازی Guitar Hero:world tour استفاده شد.این بازی برای کامپیوترplaystation 2 Xbox 360/PS3 - Mac - will عرضه شد.شما در این بازی با انتخاب آهنگ در نقش نوازنده گیتار الکتریک گیتار بیس یا درامز آن آهنگ را با زدن دکمه ها نی نوازید.







درهمان سال در بازی Rock band unplugged که برای کنسوال psp انحصارا منتشر شد که مانند بازی guitar hero است و درآن از آهنگ ABC از گروه Jackson 5 استفاده شد.

درسال 2010 شرکت ubisoft بازی به نام Michael Jackson The Exprience را برای کنسول های
Nintendo DS, PlayStation Portable, Wii, PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo 3DS, iOS (iPad only), PlayStation Vita, Mac OS X, Wii U, iPad 2
عرضه نمود که از تکنولوژی های پیشرفته دنیای بازی های کامپیوتری استفاده می کرد.





البته بحث هایی هم مربوط به اینکه این بازی برای کامپیوترعرضه شود هم مطرح بود که اتفاق نیفتاد.دراین بازی توانایی بازی در گونه های مختلف از جمله رقص و خوانندگی با آهنگ های مایکل قابل تجربه بود.

توضیحات کامل تر در این مورد را می توانید درتاپیک مربوط به این بازی پیدا کنید:
www.emjey.org/persian/forum/%D8%AA%D8%A7...8A%D9%88%D8%AA%D8%B1


اما خبر جالب و جنجالی بعدی در مورد بازی اختصاصی برای کامپیوتر به نام Planet Michael در سال 2012 است.





اما گویا همچنان همه ما باید در حسرت تجربه یک بازی مایکلی برای کامپیوتر باشیم چون این بازی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و معمولا بازی کردن با سرعت اینترنت ایران به جز دردسرهای دیگه که مربوط به بازی های آنلاین درایران است نسبتا امری سخت است.
سبک این بازی RPG است که براساس موسیقی و موزیک ویدیو ها فعالیت های هنری و زندگی و تفکرات شخصی مایکل ساخته شده است.این بازی قابلیت بازی با ۱۰۰ هزار کاربر فعال را داراست و توسط کمپانی Entropia Universe ساخته و منتشر خواهد شد.
جهان موجود در این بازی فضایی مجازی و سه بعدی با منظومه‌های خورشیدی پویا است.این جهان به فراخور سلیقه‌های گوناگون کاربران، به سیاره‌های مجزا تقسیم شده است تا هر سیاره، دنیای مورد علاقهٔ هر گروه از کاربران را خلق کند. کاربران برای تجربهٔ دنیاهای متفاوت در سرگرمی، می‌توانند بین این سیاره‌ها سفر کنند.
هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی اعلام نشده است.


اگر مایکل و آهنگ هاش حضور دیگری در بازی های کامپیوتری داشتند اینجا بگید تا این تاپیک کامل تر بشه. :mj7: :mjj:

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: Hamid, مایکلا, e r o s, شاپرک, Michaellover, aisan

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

02 جولای 2012 12:41 - 02 جولای 2012 12:45 #25734 توسط شايان
نکته دیگه که بالا یادم رفت بگم همون طور که در اخبار سایت emjey هم شاید خونده باشید مایکل به عنوان یکی از آهنگسازان بازی Sonic The Hedgehog 3 بود اما با استناد به صحبت های راجر هکتور کارگردان بازی با توجه به ضعیف بودن کنسول های بازی های کامپیوتری در آن دوران که توانایی درستی برای ارائه موسیقی و جلوه های تصویری نداشتند مایکل نخواست که نامش در میان آهنگسازان بازی درج شود.



اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: Farnaz, مایکلا, شاپرک, Michaellover

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

02 جولای 2012 12:56 - 03 جولای 2012 15:03 #25735 توسط شايان
پس از مرگ مایکل دو بازی غیر رسمی برای گوشی های موبایل دارای سیستم های جاوا منتشر شد که در فروم قبلی هم قرار داده شده بود.من این دو بازی رو اینجا براتون آپلود می کنم.
بازی های Michael Memorial Jackson moon walk , Michael Jackson is Dancing Forever








منبع از سایت های onlydownload و میهن دانلود

پسورد فایل ها:
www.mihandownload.com
www.OnlyDownload.ir

لینک دانلود بازی ها:
dl.onlydownload.ir/2009/MJackson%20%5BOnlyDownload.ir%5D.exe
www.server2.mihandownload.com/user2/behn...ndownload.com%5D.rar

اين تصویر برای مهمان پنهان می‌باشد.
برای ديدن آن ثبت نام و يا وارد سايت شويد.



بیاد داشته باشید بهتر است به یکباره خاموش شد تا ذره ذره محو شدن

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

كاربر(ان) زير تشكر كردند: مایکلا, Jasmine Jackson-mjforever, شاپرک, Michaellover

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: مایکلا

Please publish modules in offcanvas position.